bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

bali

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

17 Augustus 2014 | Indonesië, Denpasar

Nog een paar dagen in Sorong voordat we Papua verlaten. De pasar van Sorong bezocht heeeeel groot met vooral veel hetzelfde en heel vies, gelukkig geen rat gezien anders was ik gaan rennen, maar ik weet zeker dat ze er zaten. De volgende dagen naar familie van Katina om afscheid te nemen. We hadden al behoorlijk wat cadeautjes voor de familie gehad, maar ook nu kwam er elke dag weer wat bij. Dat wordt overgewicht denk ik, haha Zahra heeft zich nog lekker kunnen uitleven met de kindjes maar 11/8 zijn we toch echt vertrokken naar Bali.
Op zich liggen Papua en Bali niet heel ver van elkaar, maar door vertraging ed hebben we er een hele dag over gedaan. Wat was ik blij dat we er waren. Was benieuwd naar ons huisje, altijd maar weer afwachten. Maar het viel niet tegen. Heerlijk een eigen huisje met patio en tuintje. En op een paar meter van de poort een zwembad. En ook nog eens midden in het centrum. De volgende dag op verkenning, wat een tegenstelling met papua, wat een toeristen. zoveel blanke mensen hd ik al een tijd niet gezien haha.
Overal waar je loopt zijn winkeltjes met allemaal dezelfde spullen, tshirts tassen souvenirs lijkt de turkse kust wel. Even leuk maar al snel ben je het zat. Later deze week buiten Kuta geweest, veeeeeel mooier , overal langs de weg kan je zien hoe kunstzinnig de mensen hier zijn. Houtsnijwerk, stonecarving, schilderen. Zelfs de papieren decoraties bij tempels ed zijn prachtig. Het liefst zou ik alles willen meenemen.
Op elke hoek was wel een klein altaar waar ofers werden gelegd, vooral bloemen en wierook.
Ook nog i het Apenbos geweest, daar stond een hele mooie tempel, maar ik had het idee dat de mensen meer met de apen bezig waren dan de mooie omgeving. Gemiste kans, nix aan die enge apen.
Verder hebben we heerlijk rustig aan gedaan en nu hebben we nog maar 1 dagje. Wat gaat de tijd snel zeg en toch ook weer niet. Heb het idee dat we al heel lang weg zijn. En vind het toch ook wel weer leuk iedereen weer te zien, plus het geld is op, tijd om weer te gaan sparen, haha.
Lieve allemaal , leuk dat jullie ons gevolgd hebben deze reis, hepelijk volgen er nog velen. Dikke zoen van ons, tot snel in Holland. X

• 17 Augustus 2014 - 07:26

Ilse:

heb genoten van de verslagen tot snel X

• 17 Augustus 2014 - 10:00

Marijke:

Wij missen jullie ook hoor! Maar wel nog even genieten, want hier is het qua weer echt niets aan. Zie je van de week. Kus van jael aan zahra

• 17 Augustus 2014 - 10:07

Henk & Roodje:

Tot gauw hier in Nederland(brbrbrbr , 16 graden maar)
    Dikke knuffels van ons

• 17 Augustus 2014 - 10:46

Marcel:

Leukkk,
    Een goede reis terug dan horen we verder jullie verhalen :)
    Polo Zahra :)

• 17 Augustus 2014 - 11:05

Jessica:

Heerlijk om jullie verhalen te lezen en zo ook wat mee te reizen! X

• 17 Augustus 2014 - 12:12

Nora:

Nog even genieten, dank je wel voor je reisverslagen en dat je ons zo op de hoogte wilde brengen van jullie geweldige belevenis met z'n 3en.
    Fijne vlucht naar Nederland en tot gauw. Dikke kus voor jullie alle3.

Ps vergeet mama Tina niet even te appen of via FB, want zij komt jullie ophalen.

• 17 Augustus 2014 - 20:20

Asyana:

Leuk reisverslag weer! Ben nu wel heel benieuwd geworden naar alle foto's/video's.. Goede reis naar huis en tot gauw! Xx

• 18 Augustus 2014 - 12:35

Eddy Willemsen:

erg leuk om dit te lezen goede reis terug naar huis .groetjes van ons uit zeeland