Rum en sigaren - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu Rum en sigaren - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

Rum en sigaren

Door: marleen en marijke

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

28 November 2009 | Cuba, Varadero

Na de drukke stad Havanna hebben we even de rust opgezocht in Vinales. Via onze mama de Havanna kregen we een adresje. Dit bleek een heerlijk schoon huisje te zijn. 's Morgens een 3 uur durende wandeling gemaakt met gids langs tabaksplantages en grotten. 's Avonds werd er heerlijk gekookt door de vrouw des huizes, illegale kreeft. Jammie jammie!!!! Na het diner was het weer tijd voor rum en salsa. In de plaatselijke bar was een goede liveband en danspartners in overvloed. Dus hebben we de hele avond de voetjes van de vloer gehad. En door de rum leek het net of we echt konden salsadansen, hahaha.
Na enige tegenwerking van 2 typisch cubaanse aardige vrouwen (NOT) konden we niet direct naar Santiago de Cuba. Vandaar dat we nu dus eerst in Varadero zijn begonnen. Hier is het een groot toeristenparadijs. We zitten zelfs in een ALL Inclusive, dus we beginnen nu al 's middags met de mojito's, hahaha. Nu even kijken of Marleen kan gaan duiken en of we met dolfijnen kunnen zwemmen. Maar dat zal geen probleem zijn! Overmorgen richting Santiago, en ja, we hebben nu maar vast tickets gekocht, daar zien we wel weer verder.

Heel veel liefs daar in Hollanda, dikke kus,
Marleen en Marijke

Nog even huishoudelijke aard aan Charlotte, ik neem menu 1.

• 28 November 2009 - 21:12

Cathalijne:

Meiden, wat klinkt dit allemaal onwijs goed!! Geniet maar goed van al dat moois, lekkers en van de warmte, want die is hier ver te zoeken. Have fun!!
    Liefs, Cathalijne

• 29 November 2009 - 11:12

Judith:

Hoi meiden,

zo te lezen vermaken jullie je daar wel. En 's middags al de mojito's. Wat een feest!

Hier regent het en is het 7 graden. Geniet er dus maar lekker van alles!

Liefs,
    Juud

• 29 November 2009 - 12:04

Moeder Marijke :

Ik begrijp het al, het is volop genieten. Dat wordt thuis afkikken.
    Wel fijn dat jullie tot op heden goede adressen hebben gehad. En leuk als je kunt zwemmen met dolfijnen, lijkt me een aparte ervaring. Nou neem het er maar lekker van. Hier is het echt herfst, maar daar hoeven jullie je gelukkig nog een paar weken niet druk om te maken. Met de kat gaat het prima, trouwens met ons allemaal ook. Groetjes en veel liefs.

Mama

• 29 November 2009 - 13:47

Jessica:

Jammer van de vertraging. Klinkt verder goed! Hopen dat duiken en dolfijnen zwemmen gaat lukken.
    Wederom liefs

• 29 November 2009 - 15:18

Rieneke:

Klinkt goed meisjes! Have fun!

• 29 November 2009 - 15:46

Paula:

Ik wil ook een mojito....

• 29 November 2009 - 20:48

Chris:

Marijke, ik heb je voicemail gehoord. Hier gaat ook alles goed.

Jullie genieten er goed van lees ik.

O ja lever je lootje even in. Ook zonder lijstje kan je deze inleveren.

Veel plezier,

Groeten van je broer, Aagg en Karst natuurlijk

• 30 November 2009 - 08:06

Dietje:

Meiden meiden meiden, wat een heerlijkheid allemaal.
    Juliie genieten zo te horen, van al het lekkers dat Cuba jullie te bieden heeft.
    Lots of fun girls, en ben benieuwd of jullie met de dolfijnen gezwommen hebben.

Dikke kus
    Dietje

• 30 November 2009 - 08:39

Yvonne:

Wat heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Goed om te lezen. Blijf lekker genieten en 't ALL Inclusive is zo op z'n tijd ook wel lekker hé? :-) :-) Liefs Yvonne

• 30 November 2009 - 08:51

Peet:

Ai , wat doe ik hierrr Rum en Salsa , thats the place 2 be! En dan nog heerlijk een liveband! Enjoy it girls, enjoy life.
    Love ya! Petra (official Zumba Instructor, jippie heb hem gehaald)Onthoud wat pasjes voor de Zumba..:-)
    Kusss

• 30 November 2009 - 14:59

Ilse:

ik zag ook mojito's staan maar dan by gall en gall klinkt toch anders dan cuba
    ladies geniet ervan
    liefs ilse

• 02 December 2009 - 07:24

Siska:

Hallo meiden.
    Ik ben jaloers op jullie.
    Klinkt allemaal hartstikke leuk. Ik hoop dat het zwemmen met dolfijnen lukt. Schijnt een bijzondere ervaring te zijn.
    Geniet maar volop en denk niet aan Holland want hier is het herfst.
    Groetjes van Siska