Trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu Trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

Trinidad

Door: marleen en marijke

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

07 December 2009 | Cuba, Trinidad

2 dagen verblijven in Camaquay is genoeg. Het is zo klein dat je 10x op en neer kunt lopen in 1 dag. Dus dat hebben we de 1e dag gedaan en de 2e dag hebben we het Cubaanse ¨Vondelpark¨ bezocht. Heerlijk onder de bomen een boekje gelezen.
Hier toch wat minder onze salsakunsten vertoond aangezien de lokale mannen ons iets te ¨gezellig¨ werden (lees irritant). Vanacht om middernacht de bus genomen richting Trinidad. Waar we dus een beetje rondgeslenterd hebben. We hebben een heerlijke casa met uitzicht over het stadje. Morgen met de stoomtrein een rietplantage bezoeken en dan is denken we wel weer tijd om te relaxen, aangezien we dat nog niet genoeg doen, hahahahaha.
Hoop dat alles bij jullie goed is

• 07 December 2009 - 20:25

Cor, Vianen:

Volg alles met hoge belangstelling. Interessante trip.
    Groeten van ons en doe voorzichtig. Cor & Wil, Vianen aan de Lek

• 07 December 2009 - 21:44

Petra:

Hey lieverds,
    Gaaf Trinidad, staat ook op ons verlanglijstje! Ik slenter toch ook liever daar rond dan in de Gordiaan:-) Heb een extra dansje voor jullie gedaan bij Legends, was even wennen een legends zonder Marleen hihihi!Ook zonder jou hoor Marijke:-) Geniet nog even van de laatste dagen, en zie jullie zeer binnenkort ! Lafjoe both Petra

• 08 December 2009 - 07:51

Dietje:

Hello ladies, dat klinkt weer allemaal leuk! Geniet nog maar lekker de aankomende dagen, en uiteraard van de zon, want hier is geen zon te bekennen hahaha...........

Lfd Dietje

Kussie

• 08 December 2009 - 08:29

Yvonne Schwartz:

Ja Camaquay is niet groot, maar wij vonden het wel een heel leuk en mooi stadje. Vooral de tocht met de fietstaxi. :-) Wij zijn er ook maar 1 dag/nacht geweest! Maar meiden geniet nog maar lekker van de laatste week. Oh wat gaat het toch snel allemaal. X Yvon

• 08 December 2009 - 11:12

Moeder Marijke :

Hallo,

Wat zullen jullie uitgerust terugkomen. Zoveel relaxen zijn jullie niet gewend hè?
    Maar neem het er maar lekker van want hier vallen jullie direct in de kerstdrukte. Hier worden we nu al gek gemaakt in de supermarkt met gourmetschotels en lekkere kersttoetjes.
    Je wilt het niet maar je gaat er toch over nadenken.
    Nou lieverds, pas goed op jezelf en elkaar. En nog veel plezier natuurlijk.

Mama

• 08 December 2009 - 21:23

Jessica:

Jullie nog een weekje... Geniet nog maar even van de trips en zolang je nog kunt relaxen!! Hopelijk zijn daar de mannen echt gezellig. Hier prima. Ik nog ruim een weekje werken en dan heerlijk vakantie en verlof..! Voor mij kan de week niet snel genoeg gaan... hopelijk duurt het voor jullie nog heel lang. Veel plezier!
    Liefs Jessica

• 09 December 2009 - 12:58

Sherida:

Hallo meiden, Leuk dat jullie Trinidad op de valreep ook nog konden meepakken. Genieten...

• 13 December 2009 - 12:30

Marcel. T.:

Ik dacht wauw ze zijn ook naar het eiland Trinidad and Tabago ;)

Maar, goed was gezellig daar.