Hasta la revolution! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu Hasta la revolution! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

Hasta la revolution!

Door: marleen en marijke

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

14 December 2009 | Cuba, Havana

Na een kort ritje in de bus (nog geen uur) in Santa Clara aangekomen. Ook daar stond een lieve meneer ons op te wachten met een bordje waar onze namen op stonden. We zijn naar de casa gereden in een echte oldtimer. Ook hier was onze kamer weer perfect. De volgende ochtend op ons gemak de "stad" ingegaan. Eerst naar het monument voor Che en het mausoleum. Op deze plek zijn Che en zijn companen begraven en worden zij geeerd. Erg indrukwekkend. Voor het eerst een museum dat echt de moeite waard was. Mooi ingericht en veel dingen van Che te zien. Daarna doorgelopen naar het monument waar Che en co een overwinning op Batista hebben behaald. Dit was een trein, met veel munitie en millitairen, die zij hebben laten ontsporen. De rest van de dag een beetje rondgeslenterd in het kleine maar leuke stadje. 's Avonds de bus naar Varadero genomen om de laatste 2 dagen nog even te genieten van de zon. De 1e avond naar Club Mambo geweest. Erruggg gezellig met iets teveel rum!!! De 2e dag lekker in de zon gelegen. Gewoonweg heerlijk niets gedaan. Nu zitten we hier op het vliegtuig te wachten. Nog 2 uurtjes wachten en dan is de vakantie echt weer over. Snik.
Bij deze zien we jullie allemaal snel weer. Een dikke kus tot die tijd. M&M

• 15 December 2009 - 07:46

Cathalijne:

Meiden, wat een heerlijk zonnig avontuur! Hou die warmte maar goed vast...hier is het koud!! Hoop dat jullie een goede terug reis hebben, geniet nog maar even (na) van jullie vakantie en ik ben erg benieuwd naar de foto's. XX Cathalijne

• 15 December 2009 - 07:57

Yvonne:

Welkom Back. Ik hoop dat jullie een goeie terugreis hebben bij aankomst moeten jullie je wel goed aankleden want want hier is het erg koud. Wel beter dan al die regen die we hebben gehad. Dikke kus xx en tot snel.

• 15 December 2009 - 08:19

Petra:

Respect 4 Che..
    Goeie afterparty iig , club Mambo klinkt goed in de orennnnn! Helemaal met een slokkie rum!
    Wel weer fijn jullie weer terug te zien, goeie reis en tot in ons koude kikkerland brrrr!
    Liefs Petra & co :-)

• 15 December 2009 - 17:28

Chantal:

Jullie hebben wel lekker genoten laste dagen nog ff zonnetje gepikt. Zou hem maar in de koffer doen die zon hier is het brrrrrrrr koud. Fijne terug reis en ben benieuwd naar de foto's. Spreek jullie snel

xxx channie

• 16 December 2009 - 12:31

Sherida:

Aan alles komt een eind dus ook de prettige kant van het leven... Tot snel in Nederland

• 16 December 2009 - 17:33

Jessica:

Welkom thuis! Nu heerlijk nagenieten bij het vertellen van de belevenissen en het bekijken van de foto's... Verwarming aan, kop thee erbij, pinda rotsjes,...
    Geniet ervan.

Liefs Jessica

• 16 December 2009 - 23:15

Moon:

Jeetje wat gaat het snel he zo'n vakantie. Maar jullie hebben weer een mooie en indrukwekkende vakantie gehad. Altijd weer leuk om aan terug te denken. Op naar de volgende vakantie