Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

Vientiane

Door: marleen en marijke

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

27 Oktober 2006 | Laos, Vientiane

Lieve allemaal,

Na een gesmeerde vlucht zijn we aangekomen in Vientiane.
De warmte sloeg al toe toen we van het vliegveld kwamen en dat is gelukkig niet meer weggegaan. Heerlijk weer dus.
Na gisteren als een bijna dooie kanarie door de stad annex dorp te hebben rondgekeken en gelopen hebben we vandaag een wat uitgebreidere tocht per fiets gemaakt. Mooie Tempels bekeken en natuurlijk de markt!!!!!! Ondanks dat we hier pas ruim 1 dag zijn hebben we en dan bedoelen we eigenlijk meer Marleen aankopen gedaan, sieraden, stofjes etc. etc.
Morgen trekken we verder naar Vang Vieng, lekker 4 uur hobbelen in de bus. Jullie horen ons snel weer. We gaan nu snel aan de cocktails van slechts 2 dollar!!!!!! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr

Tot snel en een kus van ons.

Liefs Marijke en Marleen

• 27 Oktober 2006 - 15:05

Rikste:

Hoi dames,

Nou ik hoor het wel de vakantie is echt goed begonnen met al die aankopen en nu al lekker aan een cocktail. Veel plezier in de hobbelbus maar dat zal allemaal wel los lopen denk ik.
    Genieten jullie maar van al het moois en ik hoor snel weer van jullie!!!

Groetjes,
    Rikste

• 27 Oktober 2006 - 15:21

Cathalijne:

Heerlijk allemaal! En natuurlijk is ons ekstertje al weer bezig... Geniet!! Niet vergeten foto's te maken he?! Doeg, kus

• 27 Oktober 2006 - 15:54

Dietje:

Blij te horen dat jullie veilig zijn aangekomen, en dat jullie al weer leuke dingen hebben gedaan. Je weet het he Marijke, mocht je iets leuks tegenkomen voor mij, neem het gerust mee, en dan rekenen we aan het einde van de rit wel af, haha!!! Genier er lekker van dames en tot snel, liefs Dietje

• 27 Oktober 2006 - 16:41

Jacky:

olala jullie hebben het alweer mega naar je zin zo te lezen shoppe drank o o o dat belooft war en dat na 1 dag hahahahah

• 27 Oktober 2006 - 18:57

Petra:

dat is lekker snel gegaan dus..heerlijk weer daar en ook al geshopt? Drink ook een cocktail voor mij..tot de volgende belevenis. Dikke X Petra
    ps en hobbelse

• 28 Oktober 2006 - 19:32

Moeder Marijke:

Hallo meiden,
    Leuk op deze manier van jullie te horen. En wat heerlijk dat het weer zo goed is. Wij zijn vandaag een dag naar Duitsland geweest en hadden vooral regen. Verder niets gekocht daar. Met Levy gaat het prima. Af en toe een beetje klieren maar dat hoort erbij.
    Jullie verder veel plezier hoor en doe voorzichtig.
    Groetjes en een dikke kus, mama. En natuurlijk ook de groetjes van papa.

• 29 Oktober 2006 - 17:51

Jacky:

he meiden
    o jullie wel gemist hoor op me feestje!!!!
    was helemaal superrrrrr en voelde me ok helemaal jarig hahahaha avondje happy days was toppie!!!
    de sonja bakker oefeningen weer helemaal onder de knie hihihihi
    dikke kus en niet lamerig worden he van al die goedkope cocktails.hahahaha

• 30 Oktober 2006 - 06:38

Sherida:

Nou, jullie zijn al aardig druk geweest!! Ik hoop dat jullie al je aankopen nog mee kunnen nemen!! PS verjaardag van Sjaq was heel er leuk in Culemborg!! Tot mailens en veel plezier jullie verdere reis!! Liefs en kusjes, Marcel en Sherida

• 30 Oktober 2006 - 08:03

Yvonne Schwartz:

Wat heerlijk om iets van jullie te horen en dat de vliegreis goed is gaan. Ga zo door! Wacht met spanning op jullie volgende berichtje.
    Liefs Yvonne S.