Toch geen waterval. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu Toch geen waterval. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

Toch geen waterval.

Door: marleen en marijke

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

01 November 2006 | Laos, Luang Prabang

Sabaidee luitjes.

weer een berichtje uit Laos.
Gisteren overdag een echte tempeldag gehad en na al dat geloop en geklim waren wij wel aan een Laotiaanse massage toe. En omdat we zo hard gewerkt hadden hebben we onszelf ook nog getrakteerd op een gezichts behandeling. Heerrrrrlijk. 's avonds lekker gegeten in een tuin met kampvuur en kaarsjes.
Vandaag was het plan om naar de watervallen te gaan en het museum te bezoeken , maarrrrrr, marijke heeft twee schilderijen gekocht en die moesten natuurlijk met de post naar l'town. Aangezien het hier super relaxed is was dit ook op het postkantoor zo. En zo hebben we daar toch wel ruim 1,5 uur gezeten.
Inmiddels was het museum gesloten en de watervallen waren te ver weg, dus besloten we fietsen te huren, om de omgeving te zien. Na volgens ons behoorlijk wat gefietst te hebben, zagen we ineens het bordje swimming pool!!!!
Hmmmm erg aantrekkelijk en dus zijn we gestopt en hebben onszelf WEER! verwend.
UIteindelijk toch nog het museum bekeken en een half uur geleden ergens op de markt voor 50 cent pp. gegeten. Lekker hoor.
Morgen vertrekken we naar Ponsavanh om weer lekker 8 uur in de bus te zitten. Hebben er nu al zin in, haha.

Nou laters luitjes en tot snel.
x

• 01 November 2006 - 15:01

Chris En Aagg:

Hé meiden,

Nou zo te lezen gaat het goed met jullie. Heerlijk hoor die massage en gezichtsbehandelingen.
    Ben erg benieuwd naar de schilderijen die marijke heeft gekocht.
    Veel plezier nog. En succes met de busreis.
    Beetje suf, maar ontdekte net de foto's die jullie er op zetten. Erg leuk om te zien.

Liefs chris en aagg

• 01 November 2006 - 16:28

Sherida:

Zo te lezen moet ik jullie weer erg benijden!! De herfst is hier nu echt begonnen!! Wolkbreuken, hagel en regen!! lekker hoor, hahahha!! Blij dat jullie je dag weer hebben weten vol te krijgen!! veel plezier!!

• 01 November 2006 - 16:30

Sherida:

• 01 November 2006 - 17:44

Leon & Petra:

Hey Marleen, klinkt allemaal erg leuk zeg! En waar zijn de krotjes op de foto? Dit lijkt wel een vietnamese villawijk...

Grt
    Leon

• 01 November 2006 - 18:52

Moeder Marijke:

Hallo luitjes,

Volgens mij hebben jullie het super heerlijk. Geniet er maar goed van want hier is de herfst losgebarsten. Storm, regen, gebroken treinkabels, bladeren op de rails. Allemaal dingen waar jullie je lekker niet druk over hoeven te maken. Laat dat maar aan ons thuisblijvers over.
    Hopenlijk komen die schilderijen goed aan, maar dat moet je natuurlijk gokken.
    Nou sterkte met de busreis en tot de volgende mail.

Groetjes van papa en mama

• 01 November 2006 - 21:16

Petra:

Heerlijk massages...mmm, en lekker eten en dat voor weinig dan smaakt het des te beter. Jullie genieten te gek mannnn. Hier is het inderdaad regen storm winterjas weer aan ,en met mijn voeten weer tussen marcel zijn benen. haha(wintervoeten). Marleen ik mis je wel met spinnen en trouwens iemand anders ook haha. En Marijke ook jou mis ik hoor effe de gesprekjes, maar dit heeft ook zeker zijn charmes zo ver weg en ook wel heel dichtbij. Lang leve de techniek..tot de volgende belevenis weer. Have fun xxP

• 02 November 2006 - 07:50

Rikste:

Hoi Dames,

Het klinkt echt werkelijk waar als de hemel aldaar en wij maar werken en door het algehele klote weer heen banjeren! Nou jullie hebben het verdiend je moest er lang op wachten maar het is niet voor niets. Nou geniet er nog maar van want voor je het weet zit je weer in een hobbelbus.
    Tot snel weer en leuke foto's.

Groetjes,
    Rikste

• 02 November 2006 - 08:10

Dietej:

Nou dames heerlijk, ik kan nu ook wel een massage gebruiken, haha!!!!en voor 50 ct pp eten, dat kan toch niet waar zijn.....8 uur in de bus zitten is een erg lange rit, maar dan gaan jullie zekere iets moois tegemoet. Marijke ik mis je wel hoor in de trein, het is nu zo ongezellig :-(( Nou meiden have fun en tot snel.

Liefs Dietje

• 02 November 2006 - 11:46

Martijn:

Mmm, ik denk dat ik jullie verslagen maar niet meer lees. Ik word steeds jaloerser!
    Maar ik gun het jullie wel van harte. Dus nog veel zon, plezier en koopjes toegewenst vanuit een druilerig Holland!