De boot gemist - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu De boot gemist - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

De boot gemist

Door: marleen en marijke

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

11 November 2006 | Vietnam, Hanoi

Hello everybody

Ons tochtje naar de grotten beviel ons wel op de fiets en dus besloten we de dag erna ook een fiets te huren om dit x de oude hoofdstad van de provincie te bekijken. Ook dit was weer een mooie tocht door rijstvelden en rijstvelden, haha. De volgende dag zijn we naar het National-park geweest(het regenwoud) Na een uur achter op een brommertje te hebben gezeten waren we eindelijk daar. Eerst een grot bekeken en daar na echt het woud in. Op de plattegrond bij de ingang stond dat de wandelroute ong. 3 km zou zijn. Nou!!!!! laten we jullie wel vertellen dat was zeeeeeeeeer zeker niet zo. Onze kuiten zijn nu behoorlijk gespierd, maar bijzondere planten of iets dat maar zelfs op een aap leek hebben we dus niet gezien. Beetje jammer. Eingelijk was de tocht heen en terug veel leuker en mooire dan de helse wandeling.
De dag erna was een REISdag. Van Ninh Binh naar Halong city. Eerst een stukje trein en vanaf Hanoi met de bus verder.
Wij dachten in Halong City een Ferrie te nemen naar Cat Ba Island. Maarrrrrrrrrrrr daar aangekomen bleek dat toch niet zo simpel te zijn. We hadden eigenlijk naar een heel anderstadje gemoeten en dat was weer 100 km verderop.
Uitendelijk zijn we met een dagtoer meegegaan die ons dan in Cat Ba achter zou laten. Een erg mooie tocht door Halong bay, langs rots partijen(eilanden). Toen het al donker was werden we bij een hotel gedropt in middle of no-where. Daar maar een nachtje geslapen en vandaag meteen een ander hotel gezocht, in het stadje zelf.
Best geinig hier echt een srandstadje, wat we dan ook vandaag gedaan hebben. Een beetje hangen op het strand, lekkerrrr.
Morgen gaan we kayakken en de baai bekijken.
Dus weer een relaxte dag.

Dikke kus M&M (mmm die hebben ze hier niet zoveel jammer, hahah)

Laturrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• 11 November 2006 - 14:48

Moeder Marijke:

Ik keek net of er al weer eens bericht van jullie was. Eerst niet en toen opeens wel. Misschien zitten jullie nu nog wel achter de PC. Grappig.
    Fijn, dat jullie het zo naar jullie zin hebben en wat kun je veel doen hè, in die weken.
    We missen je wel hoor Marijke. maar trek je er maar niks van aan. Nou lieverds veel plezier met het luieren en tot de volgende keer.
    PS: met Levi gaat het prima.
    Groetjes van papa en mama.

• 11 November 2006 - 15:08

Jacky:

jeetje meiden wat een gezellig avontuur,grappig zat me ook net af te vragen wanner we weer wat zouden horen. maar schiet alweer aardig op he lijkt wel of jullie al maanden weg zijn hahahahahaha
    nou kanjers geniet nog ff lekker van jullie laaste weekje wij gaan straks lekker sinte maarten lopen helaas in de kou hahahahahaha dikke kus jacky en de kids xxxx

• 11 November 2006 - 16:06

Sherida:

Hahaha!! Zeker een spannend avontuur!! Alleen weer balen dat je planning dan door een klein foutje weer totaal anders verloopt!! Maar jullie genieten ervan en maken jullie niet druk!! beter toch!!!

• 11 November 2006 - 19:41

Petra:

Avontuur op avontuur geweldig, lekker effe strandje. Hopelijk gaat het kayakken morgen goed en geen slippers verliezen hoor.Spinnen missen jullie dus niet de spieren zijn hard genoeg. Geniet nog effe een week want voor je het weet zijn jullie weer in dit koude kikkerland. En ja ook moest in de kou sint maarten lopen maar...een maand hoef ik geen snoep meer te kopen.hahaha
    Kusjes Petra en de rest

• 11 November 2006 - 22:39

Jessica:

Jullie beleven heel wat en maar gauw genieten van kayakken!! Thijs en ik hebben vanavond 'proef' ingepakt, nog een paar weekjes....liefs Jess

• 13 November 2006 - 07:43

Dietje:

Wat een belevenissen weer, maar uiteindelijk komt het allemaal goed, en dat is het leuke eraan....Nou meiden geniet lekker, voor al van het weer, het is hier k.. haha. Tot volgende week, liefs Dietje

• 13 November 2006 - 08:15

Yvonne Schwartz:

Hallo Meiden, wat een avonturen allemaal zeg! Maar ik denk ondanks wat (kleine tegenslagen) een heerlijke en geweldige vakantie. Maar wat gaat het allemaal toch snel, de laatste week is ingegaan, dus blijven genieten! Dikke kus terug en tot later!

• 13 November 2006 - 08:31

Rikste:

Weer volop avonturen beleefd zie ik wel weer leuk hoor dat we allemaal in contact blijven op deze manier!! Nou meiden geniet er nog maar even van want het is alweer bijna ten einde wat gaat die tijd toch snel!!!

Liefs, Rikste

• 13 November 2006 - 10:11

Ada:

hoi meiden,

zo kom je nog es effe ergens, in de bosies, op de brommert, maar is er dan helemaal geen chokolaaaaade.........nu nog lekker een stukje varen. Nog heel veel plezier.
    Liefs Ada, later....