In de wolken - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu In de wolken - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

In de wolken

Door: marleen en marijke

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

16 November 2006 | Vietnam, Hanoi

hallo allemaal,

Na ons vaar avontuur in Halong Bay, zijn we terug gegaan naar Hanoi. Daar een lekker hotel gevonden en ff bekeken wat we wilden gaan doen. De volgene dag waren we al vroeg op pad om het paleis en mausoleum van Ho Chi Minh te bekijken. Het mausoleum was gesloten omdat Ho chi minh voor schoonheids beurtje naar rusland was. Dan maar alleen het paleis. Ze hebben hier behoorlijk veel respect voor de man en moesten dus netjes gekleed naar binnen. Helaas had ik (marleen) een hemdje aan en at kon dus niet. Marijke was wel een geschikte kandidaat en is dan ook maar alleen gegaan. Na terug komst ff truitje wisselen in de paleiselijke tuin. De bewaking herkende het truitje en moest er wel om lachen.
Verer nog een pagoda bekeken en daarna de stad in gedoken. We hadden de dag ervoor een tour naar Sapa geboekt en die zou onS om 21.00 ophalen. tot die tiJd hebben ưe géShopped.
Ưe hebben lekker gélapen in de nacht trein nả SaPA.
Volgende dàg om 10.00 uur dẩ. Meteen vẻtrokken voor een trekking. Errug mooi maar jammer dat er zoveel bewolking was.
OOk vandaag een mooie tocht gelopen. Nu aan het bijkomen en vanvond weer terug naar Hanoi. Het laatste nachtje in vietnam brengen we dus door in een slaaptrein!! lekkerrrrrrrrr.
Ons volgende berichtje zullen jullie waarschijnlijk mondeling krijgen.

xxxxxxxxxx

  • 16 November 2006 - 07:15

    Petra:

    Marleen je moet je ook een beetje behoorlijk kleden hahah...lachuh, maar wel een goeie oplossing.Geweldig verder jullie reis en ben wel blij dat ik mijn vriendinnetjes zodadelijk in mijn armen kan sluiten. Het verslag van jullie reis was optimaal genieten. Tot laturzzzz P

  • 16 November 2006 - 07:52

    Sherida:

    Nou, ik dacht dat jullie daar wel op voorbereid waren!! ik kan mij voorstellen dat die bewaker daarom moets lachen!! maar je hebt het gebouw wel kunnen bezichtigen!! Blij dat jullie weer terugkomen!! Ik heb jullie wel gemist maar daar staat wel tegenover dat jullie ons wel hebben laten delen in jullie vakantie avontuur!!

  • 16 November 2006 - 08:02

    Marcel T.:

    中東で米軍を管轄するアビザイド米中央軍司令官は15日、米上院軍事委員会の公聴会で証言し、「米軍によるイラク情勢の安定化は可能」との楽観的見方を明らかにした。アビザイド司令官はまた、イラク国内の宗派抗争を激化させるとの理由で、一部の民主党員が主張する今後4─6カ月からの段階的撤退案を受け入れない姿勢を示した。

    Of vrij vertaald:

    Wat hebben jullie veel gereisd in jullie vakantie en veel leuke dingen gedaan. Wanneer jullie weer in Nederland landen, zijn jullie al weer aan vakantie toe om uit te rusten ;-)

    Een goede terug reis, Marcel.

    Ps. Ik zie dat jullie leuke souveniertjes hebben laten inpakken voor jullie vriendinnen ;-)

  • 16 November 2006 - 08:13

    Yvonne Schwartz:

    Ik heb enorm genoten van jullie reisverslag! Het is net of ik er ook een klein beetje bij bent geweest ha ha ha. Helaas is het bijna over maar ik weet zeker dat jullie er een lange tijd van kunnen nagenieten. Hele goeie terug/vliegreis en tot snel x x x x

  • 16 November 2006 - 09:06

    Cathalijne:

    Meiden, wat vliegt de tijd! Geniet nog even van de laatste dagen daar. Het was erg leuk om de verslagen te lezen en ik ben erg benieuwd naar de mooie foto's!! Gauw iets afspreken ;) Doeg, geniet en tot snel. Dikke kus, (van een dikke buik)XX

  • 16 November 2006 - 10:35

    Ilse:

    weer een leuk verslag
    zie je gauw

  • 16 November 2006 - 11:31

    Rikste:

    Hoi meiden,

    Voor jullie is het natuurlijk naar dat het bijna voorbij is maar voor ons ook ik ben zo gewend aan een leuk berichtje van de andere kant van de wereld van jullie en nu is dat straks voor bij. Wat gaat dat allemaal snel!! Maar jullie hebben voorzover ik het heb kunnen bekijken wel vreselijk genoten en daar gaat het om. Tot snel en dan wil ik alees Horen hoor Marijke!

    Groetjes,
    Rikste

  • 16 November 2006 - 11:37

    Dietje:

    He skatjes, wat een verslag weer. Jullie kunnen nog heel even genieten van je dag vandaag, want morgen zit het er weer op :-((, jammer genoeg...
    Mochten jullie niet meer online komen, of miss zie ik het te laat, wil ik jullie alvast een goede vlucht toewensen, en een behouden aankomst uiteraard. Nou en de rest van de verhalen hoor ik inderdaad mondeling, in levende lijve

    Tot van het weekend, Dietje Kus

  • 16 November 2006 - 15:47

    Moeder Marijke:

    Wat een belevenissen hè? En was het eten daar zóó lekker dat jullie nu het vlees zelfs mee gaan nemen?
    Nou, voor jullie zal het wel een beetje balen zijn dat de vakantie weer bijna voorbij is maar ik ben blij dat jullie weer deze kant op komen.
    Nog veel plezier de laatste uurtjes en ik zal ervoor duimen dat de terugreis een beetje soepeltjes verloopt.

    Groetjes en tot gauw.

    Mama

  • 16 November 2006 - 16:30

    Ada:

    hoi meiden, tot gauw
    laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

  • 16 November 2006 - 16:56

    Jacky:

    he meiden wel jammer voor julie maar voor ons wel weer lekker dat jullie wee terug zijn van t weekend tot gauw!!!!!!!!!!!!!! en zaterdag gewoon mee stappen natuurlijk genoeg uitgerust!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Route Azie

Reis met marijke door Laos en Vietnam

Recente Reisverslagen:

16 November 2006

In de wolken

11 November 2006

De boot gemist

06 November 2006

Grensgevalletje

03 November 2006

kruiken, kruiken en nog eens kruiken

01 November 2006

Toch geen waterval.
Katina, Marleen en Zahra

love2travel

Actief sinds 02 Okt. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 16452

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Finding our Roots, Papua/Bali

22 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

land van de paradijsvogel

05 Februari 2011 - 27 Februari 2011

Switi Sranan

22 November 2009 - 15 December 2009

Cuba Libre

24 April 2008 - 16 Mei 2008

Pindaland

01 April 2006 - 25 April 2006

Route Azie

Landen bezocht: