VAKANTIE!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu VAKANTIE!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Katina, Marleen en Zahra - WaarBenJij.nu

VAKANTIE!!!!!!!!!!!

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Katina, Marleen en Zahra

16 Oktober 2006 | Nederland, Lelystad

hey luitjes, het is bijna zover. nog een weekje en we zitten in Laos. Gaat nu toch wel snel. Ik hoop dat we jullie veel te vertellen hebben en dat jullie ook alle nieuwtjes, roddels etc etc ff door mailen. Want al gaan we dan 3,5 week weg, willen natuurlijk nix missen.
Hopelijk tot mails.

x

marijke en marleen

• 16 Oktober 2006 - 19:18

Deejay Martijn:

Hey Marleen. Het is officieel: ik ben jaloers!
    Laters,

• 16 Oktober 2006 - 19:44

Jacky:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh dat zal ik zekerrrrrr doen oooooo ga jullie missen.............maar heel veel fun

• 16 Oktober 2006 - 19:50

Sherida:

Nou meiden heel veel plezier en warmte tijdns jullie vakantie!!
    Zullen jullie ook een beetje aan ons dnken??

• 17 Oktober 2006 - 06:57

Yvonne:

Hey Marijke, geniet er lekker van en hou mij zeker op de hoogte! Ben ook een beetje jaloers! En meiden doe voorzichtig xxxx

• 17 Oktober 2006 - 07:01

Mélanie:

Super veel plezier!
    Nog 1 weekje aftellen...

• 17 Oktober 2006 - 07:07

Rikste:

Hoi Marijke,

Veel plezier over één weekje ga je weer een nieuw avontuur aan met Marleen. Genieten jullie maar lekker en kom weer heel terug.

Groetjes,
    Rikste

• 17 Oktober 2006 - 11:34

Jessica:

Nog 8 dagen.... succes met jullie voorbereidingen, -genieten en het inpakken van de tassen... Erg leuk dat jullie een site gaan bijhouden!

• 17 Oktober 2006 - 17:56

Petra & Leon:

wow, zo snel al! ENJOY!

• 18 Oktober 2006 - 09:28

Antoinette:

Ha meiden,

Achter mijn bureau hard studerend en kijkend naar de regen, wil ik best mee met jullie om al die leuke verhalen !live! mee te maken. Heel veel plezier en geniet ervan.
    Leuk dat jullie ons via deze site bijna live mee kunnen laten genieten.

• 20 Oktober 2006 - 08:35

Ilse:

heee zuster en marijke
    veel plezier en doe ze de groeten

groetjes van ilse en the family

• 21 Oktober 2006 - 08:19

Laurens:

Veel plezier!

• 21 Oktober 2006 - 10:11

Meike:

Super goed vooruitzicht meiden!! Nog even de dagen tellen en het avontuur mag beginnen!! Heel veel plezier en be careful! Marleen ik probeer je nog te bellen voor vertrek! lfs, xxx meike,

• 22 Oktober 2006 - 19:14

Petra Van Den Brande:

Hi Marijke en Marleen,

Wat leuk dat jullie lekker op vakantie gaan.
    Heel veel plezier,en ik hoor de verhalen wel weer

• 23 Oktober 2006 - 06:56

Dietje:

Hey meiden,
    Ik wens jullie bij deze alvast een hele goeie vlucht(mocht ik jullie niet meer spreken) en een behouden aankomst, en dat jullie heel veel plezier mogen beleven.....maar dat zal wel lukken. Geniet van al het moois en van het weer uiteraard. Nou meiden tot over 3,5 week, en ik zal jullie verslag volgen, en als er wat leuks te melden is vanuit Lely, dan zal ik dat zeker doen....Liefs Dietje

• 26 Oktober 2006 - 07:21

Jessica:

Joehoe... zijn jullie er al?? Hebben jullie een goede vlucht gehad en hoe is de eerste indruk? Veel plezier!

• 26 Oktober 2006 - 14:41

Ilse:

opa heeft je sms gehad
    goed aangekomen dus
    have fun

doeii ilse

• 26 Oktober 2006 - 21:43

Jacky:

hey chica,s hoop dat jullie reis goed is verlopen zover dat mogelijk is natuurlijk!!!! hahaha of nu aardig brak hihihihi
    en kan niet wachten dat jullie wat te melden hebben!!!!
    geniet ervan dikke kussen
    liefs jacky xxxx

• 26 Oktober 2006 - 21:46

Jacky:

oja nog bedankt voor de lieve verjaardags kaarten kanjers.........erg lief x